Monday, March 14, 2011

Seks ! seks ! seks !

Woi ! aku risau nie ! risau ! risau ! :P
risau pasal apa? risau pasal sex bebas di kalangan remaja kian menjadi-jadi di negara kita nie !
kenapa sudah jadi begini nie?! kenapa?! kenapa?!
mana sudah adat kita yang dahulu? yang penuh dengan hidup hormoni dan aman itu.
mana?! mana?! wakakakkakakakakakaka


Aku di sini, ingin menyentuh serba sedikit tentang sex bebas di negara kita ini..
aku pun, tidak tahu kenapa aku ingin menyentuh tentang perkara ini.
mungkin kerana,pandangan masyarakat tentang sex bebas tidak dpat di terima. mungkin. :D
aku tidak tahu, kenapa iya boleh menjadi-jadi di negara kita ini..
Pada masa ini, seks bebas sudah merupakan menu utama dalam pergaulan remaja zaman sekarang.
adakah ini kerana terikutikut dengan BUDAYA BARAT?
ya ! segelintir remaja zaman sekarang, terikutikut dengan BUDAYA BARAT dan menyebabkan sex bebas dikalangan remaja sekarang kian meningkat.


kita suda sediamaklum, yang negara kita telah meningkat dalam kes pembuangan ba.yi
dengannya sex bebas dikalangan remaja zaman sekarang' yang kian menjadi ini, ini boleh menyebabkan mereka lupa dengan masa hadapan mereka..
kenapa aku ckap mereka akan lupa dengan masa hadapan mereka?
kerana,  adanya sex bebas dikalangan remaja ini. boleh membawa kepada kehamilan terhadap wanita.
disebabkan kehamilan terhadap wanita, segelintir remaja tidak tahu mahu berbuat apa2, jika bayi itu lahir.
menyebabkan mereka buang bayi itu.


wei ! kenapa harus dibuang ?!
bayi tue, berdosakah?! tidakkan?!
jadi? kenapa harus dibuang? kenapa?! kenapa?
apa mungkin, mereka buntuh fikiran, apa yang mahu di buat dengan bayi itu? yaa.. mereka buntuh !
apakah salah? mengberi bayi itu kepada pihak yang tertentu dan tidak seharusnya membuangnya?


haiz.. sudahsudahlah mau buat dosa besar itu ! tidak takut kah?
sudahlah kita baru sahaja menerima berita sedih, yang negara jiran kita Jepun telah ditimpa Stunami.
aku, tidak tahu mahu ckap apalah.
sebab, aku pun bukannya sempurna. selalu berbuat kesilapan juga. :PP
aku hanya boleh ckap.


Kalau kita ingin maju pada diri kita, kita harus mulai dari kejujuran.
dengan bekalnya "Kejujuran" Insyallah! kita boleh maju pada diri kita.
hehehehehe.. Aku nak minta maaf, kalau ada yang kurang senang, apa yang aku ckap nie. sekali lagi MINTA MAAF. :D
sampai cnie sahajalah !  chow !

1 comment: